دیدار نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با مدیرکل ورزش مازندران
دیدار نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با مدیرکل ورزش مازندران
۱۴۰۵/۰۳/۲۸  |   ۱۴:۴۰:۲۷

عباس محمدی، نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، صبح چهارشنبه با حسین بریمانی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دیدار کرد.

در این نشست که با حضور سرپرست هیئت رزمی استان برگزار شد، راهکارهای توسعه زیرساخت‌ها، استعدادیابی و تقویت قهرمان‌پروری در ورزش‌های رزمی مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.