برگزاری چهارمین نشست کمیته فنی
برگزاری چهارمین نشست کمیته فنی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵  |   ۰۰:۱۰:۰۴

چهارمین نشست کمیته فنی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۵، در سالن اجتماعات فدراسیون و با هدف هم‌افزایی، ارتقای استانداردهای فنی و بررسی برنامه‌های پیش‌روی این مجموعه برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر افشین هادی چگینی، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، علی صدیقی، دبیرکل فدراسیون، علی غفاری، رئیس کمیته فنی، اسماعیل عبدی، مشاور عالی فدراسیون و عضو کمیته فنی ، علی حسن‌زاده‌فرد، رئیس کمیته آموزش و صدور احکام فدراسیون برگزار شد.

اعضای محترم کمیته فنی حاضر در این نشست عبارت بودند از:
سید مسلم حسینیان
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد فرد
پرویز کامکار
هادی رفیعی
مهدی سلیمان‌زاده
علیرضا نجفی
رضا سیدیان
حمدالله عبادتی
در این نشست تخصصی، ضمن بررسی و ساماندهی درخواست‌های سبک‌ها، آیین‌نامه‌های مسابقاتی با حضور رؤسای سبک‌های مربوطه مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت تا گامی مؤثر در مسیر ارتقای کیفیت، انسجام و نظام‌مندسازی فعالیت‌های فنی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برداشته شود.