برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه دو توسط هیئت انجمنهای ورزشهای رزمی استان کرمانشاه
برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه دو توسط هیئت انجمنهای ورزشهای رزمی استان کرمانشاه
۱۴۰۵/۰۲/۲۷  |   ۱۶:۵۷:۳۶

دوره مربیگری نئوری درجه دو با مجوز رسمی فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی در محل سالن شهید هادیان اداره ورزش استان کرمانشاه برگزار گردید .

برگزاری دوره مربیگری تئوری درجه ۲ توسط هیات انجمن های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه

دوره مربیگری تئوری درجه ۲ با مجوز رسمی فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی در محل سالن شهید هادیان  اداره ورزش استان کرمانشاه برگزار گردید .

جلال مولایی مسئول کمیته آموزش استان ضمن قدردانی از غلامرضا طیبی ریاست محترم هیات استان به منظور فراهم کردن بسترهای آموزشی و همکاری اداره ورزش و جوانان استان در برگزاری این دوره اظهار داشت ۲۹ مربی با حضور مدرسان برجسته استان این دوره را سپری نمودند .

روابط عمومی هیئت انجمنهای ورزشهای رزمی استان کرمانشاه