بیانیه هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان گلستان در خصوص انتخابات 1402
بیانیه هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان گلستان در خصوص انتخابات ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۷  |   ۰۹:۵۴:۳۶

بسم الله الرحمن الرحیم
همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی، پدیده بی‌بدیل دوران معاصر، آزادی و مردم‌سالاری را همچون گوهری گرانبها برای مردم ایران به ارمغان آورد و امت سرافراز را نوید استقلال داد و در این مسیر، «انتخابات» به عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری یکی از عرصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران طی قریب به نیم قرن گذشته آن را در زمره وظایف ملی غفلت‌ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن عزیز را به رخ جهانیان کشیده است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب و نظام سیاسی، پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام(ره)، لبیک به مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌هایی است که دشمنان این مرز و بوم طراحی کرده‌اند.
به توفیق الهی، امیدواریم مجلسین آینده(دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) با حضور نمایندگانی شجاع، کارآمد، وظیفه‌شناس، پرانگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور و سرسخت در برابر دشمنان و بی‌تمایل به متاع مالی و دنیوی، مجلس‌هایی در تراز ایران و دارای اراده‌ای قوی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های جهانی و توانمندی رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقتصادی و معیشتی مردم باشد و تمامی همت و توان خود را برای درخشش بیشتر ایران و ایرانی در سپهر جهانی و در عین حال زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه اقشار و آحاد مختلف به‌کارمی‌گیرند.
هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان گلستان با بیش از ۳۵ رشته و ۳۵۰۰ ورزشکار تحت پوشش، همچون دیگر اقشار این مرز پرگوهر، با وجود نقد و انتقادهایی که به عملکرد برخی دستگاه‌ها و مسوولین کشور دارند و خود را برای حضوری پرشور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آماده ساخته است، با سفارش به رعایت ادب و تقوای سیاسی از سوی نامزدهای محترم و هواداران آن‌ها، از آحاد مردم شریف ایران به‌ویژه جامعه ورزشی استان دعوت می‌کند تا همراه با تمامی گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی، با مطالعه و شناخت کامل به نامزدهای اصلح که برخوردار از عملکرد قابل دفاع، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از قوانین و مسائل اقتصادی و فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات هستند، ضمن حضور در پای صندوقهای رای در انتخابات شرکت نمایند. ان‌شاءالله

هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان گلستان